- Alexandra Fodor
Scaleit angajeaza Economist Contabil/Contabil
Actualizată în: 28 iul. 2022

SCALEIT SRL - Companie specializată în producția și comercializarea de sisteme de cântărit pentru domeniul industrial și agricol, oferă spre ocupare un post de ECONOMIST CONTABIL/CONTABIL cu experiență, program full-time, la sediul său din Brazii de Sus, Str. Trandafirilor nr. 26V, Prahova.
CA SĂ NU FIE GREU
Cerinţe:
· Studii medii/superioare în domeniul economic;
· Experienţă de minimum 5 ani pe o poziţie similară – condiție obligatorie;
· Cunoașterea temeinică a legislației contabile și fiscale;
· Cunoaşterea Microsoft Office;
· Foarte mare atenție la detalii, corectitudine în înregistrările contabile, fără erori;
· Personalitate analitică , orientată spre rezolvarea problemelor și învățare;
· Spirit de observaţie, dinamism, eficienţă, inițiativă;
· Abilități de organizare şi planificare a activităţilor curente;
· Persoană punctuală, serioasă, responsabilă;
· Loialitate şi confidenţialitate;
· Permis de conducere categoria B.
CA SĂ NU FIE NICI UȘOR
Descrierea postului:
· Organizează contabilitatea societății în conformitate cu dispozițiile legale;
· Primirea și verificarea documentelor justificative financiar-contabile, verificarea existenței contractelor/comenzilor în baza cărora aceste documente au fost întocmite;
· Întocmirea de facturi către clienți;
· Stabilirea înregistrărilor contabile, pe baza documentelor justificative (facturi de vânzări și cumpărări, deconturi) și introducerea lor în aplicația financiar-contabilă;
· Efectuarea de plăți on-line către furnizorii interni și externi și înregistrarea extraselor de bancă;
· Calculul producției neterminate;
· Închidere lunară a TVA și a conturilor de cheltuieli și venituri;
· Întocmirea și verificarea balanței lunare și a bilanțului anual;
· Întocmirea lunară și depunerea on-line la timp a declarațiilor financiar-fiscale în SPV și cea de salarii;
· Arhivarea documentelor justificative și ale registrelor contabile;
· Urmărește menținerea legăturii permanente cu instituțiile fiscale;
· Raportări lunare/anuale către diverși beneficiari;
· Relația cu administrația financiară, atunci când e cazul;
· Îndeplinirea altor sarcini administrative primite de la managementul firmei;
· Participă la activitățile specific resurselor umane: calcul salarii, menținere fișe de post, decizii de personal, etc.;
· Oferă suport departamentului comercial, precum și celorlalte departamente din cadrul companiei.
CA SĂ FIE BINE!
Pachet salarial/beneficii:
· Pachet salarial 650-800 euro net, în funcție de cunoștințe, experiență și performanță în cele 3 luni de probă;
· Bonuri de masă, tichete cadou de Paște și de Crăciun;