top of page
Alexandra Fodor

Scaleit angajeaza Economist Contabil/Contabil

Actualizată în: 28 iul. 2022


SCALEIT SRL - Companie specializată în producția și comercializarea de sisteme de cântărit pentru domeniul industrial și agricol, oferă spre ocupare un post de ECONOMIST CONTABIL/CONTABIL cu experiență, program full-time, la sediul său din Brazii de Sus, Str. Trandafirilor nr. 26V, Prahova.


CA SĂ NU FIE GREU

Cerinţe:

· Studii medii/superioare în domeniul economic;

· Experienţă de minimum 5 ani pe o poziţie similară – condiție obligatorie;

· Cunoașterea temeinică a legislației contabile și fiscale;

· Cunoaşterea Microsoft Office;

· Foarte mare atenție la detalii, corectitudine în înregistrările contabile, fără erori;

· Personalitate analitică , orientată spre rezolvarea problemelor și învățare;

· Spirit de observaţie, dinamism, eficienţă, inițiativă;

· Abilități de organizare şi planificare a activităţilor curente;

· Persoană punctuală, serioasă, responsabilă;

· Loialitate şi confidenţialitate;

· Permis de conducere categoria B.


CA SĂ NU FIE NICI UȘOR

Descrierea postului:

· Organizează contabilitatea societății în conformitate cu dispozițiile legale;

· Primirea și verificarea documentelor justificative financiar-contabile, verificarea existenței contractelor/comenzilor în baza cărora aceste documente au fost întocmite;

· Întocmirea de facturi către clienți;

· Stabilirea înregistrărilor contabile, pe baza documentelor justificative (facturi de vânzări și cumpărări, deconturi) și introducerea lor în aplicația financiar-contabilă;

· Efectuarea de plăți on-line către furnizorii interni și externi și înregistrarea extraselor de bancă;

· Calculul producției neterminate;

· Închidere lunară a TVA și a conturilor de cheltuieli și venituri;

· Întocmirea și verificarea balanței lunare și a bilanțului anual;

· Întocmirea lunară și depunerea on-line la timp a declarațiilor financiar-fiscale în SPV și cea de salarii;

· Arhivarea documentelor justificative și ale registrelor contabile;

· Urmărește menținerea legăturii permanente cu instituțiile fiscale;

· Raportări lunare/anuale către diverși beneficiari;

· Relația cu administrația financiară, atunci când e cazul;

· Îndeplinirea altor sarcini administrative primite de la managementul firmei;

· Participă la activitățile specific resurselor umane: calcul salarii, menținere fișe de post, decizii de personal, etc.;

· Oferă suport departamentului comercial, precum și celorlalte departamente din cadrul companiei.


CA SĂ FIE BINE!

Pachet salarial/beneficii:

· Pachet salarial 650-800 euro net, în funcție de cunoștințe, experiență și performanță în cele 3 luni de probă;

· Bonuri de masă, tichete cadou de Paște și de Crăciun;

· Training adecvat pe post și posibilități reale de dezvoltare pe plan profesional;

· Mediu de lucru foarte stabil și prietenos.


CA SĂ FIE CLAR!

Candidaţii interesaţi pot trimite până la data de 07 august 2022 un Curriculum Vitae la e-mail cristina@scaleit.ro.

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.

Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condiţiile minimale solicitate în specificaţiile postului.

Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.

Trecerea definitivă pe post se va face după cele 3 luni de probă, conform prevederilor Codului Muncii.


CA SĂ FIE ȘI CU FUN

Dacă banii vorbesc, ascultă-i și te vor asculta și ei! Ascultă-ți instinctul și alătură-te unei echipe de profesioniști în care treaba serioasă se face cu zâmbetul pe buze!

691 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page