WeighNET permite
funcționarea în mediul multi-companie
și multi-departament, însemnând că mai multe companii
și/sau mai multe puncte de lucru ale aceleiași companii pot utiliza în comun
aplicația, WeighNET asigurând compartimentalizarea și securitatea datelor. Rezultatele și datele primare nu sunt vizibile între companii diferite, iar fiecare companie și fiecare punct de lucru poate avea interfață complet diferită, cu periferice diferite, format al rapoartelor diferit, etc….
Din lista cu puncte de lucru puteți adăuga, edita sau șterge (funcție de drepturile definite pe utilizator) companii și punctele de lucru (departamentele) acestora. De asemenea, puteți căuta un text dat. Căutarea este dinamică, însemnând că filtrul se aplică pe măsură ce e introdus textul de căutat. Lista poate fi tipărită așa cum este, sortată sau grupată după diferite criterii. Gruparea listei se poate face simplu, trăgând una sau mai multe din coloanele listei în zona de deasupra acesteia.
De asemenea, trebuie menționat că, pentru integritatea structurală a bazei de date precum și pentru a preveni ștergeri nedorite de date, toate datele sistemului pot fi recuperate, datele ”șterse” fiind de fapt marcate ca șterse și devenind invizibile. Acestea pot fi recuperate la orice moment de timp ulterior, dacă situația o cere. Filtrul de vizualizare a datelor șterse poate fi aplicat prin selectarea acestuia din partea de jos a ecranului cu lista.
Pentru fiecare companie și punct de lucru al acesteia, se pot asigna adresa, detaliile de contact și persoanele de contact. Se poate aloca și numărul curent al tichetului de cântar (număr secvențial care este incrementat după fiecare cântărire; poate fi resetat de exemplu la 1 la începutul anului, sau în alte condiții specifice punctului de lucru).
Se pot asigna de asemenea ce documente să fie generate la fiecare cântărire și pot fi definite șabloane de rapoarte de utilizat la prezentarea statistică a rezultatelor.
Și saga continuă…
Comments